7.02.2017

Zapowiedź - Słuchając dźwięku ciszy

Trzy kobiety i trzy z pozoru odrębne historie, splatające się w wielowątkową opowieść o przeciwnościach losu, uporze i sile dążenia do szczęścia.


Cykl „Słuchając dźwięku ciszy” to słodko-gorzkie opowieści, snute przez samotne młode kobiety. Każda z nich pragnie szczęścia, jednak  by móc je w pełni osiągnąć, musi zmierzyć się z wciąż na nowo pukającą do drzwi przeszłością. Każda z nich może również spełnić swoje najskrytsze marzenia pod warunkiem, że uważnie wsłucha się w ciszę, tak, by móc usłyszeć szept swojego serca. Bo właśnie to czasem serce a nie rozsądek wie, co jest dla nas najlepsze.   


Projekt w fazie tworzenia – start pierwszego opowiadania przewidziany jest na koniec lutego/początek marca

7 komentarzy:

  1. Z ciekawości weszłam zobaczyć czy coś piszesz. No i coś jest :)

    Jestem... zaintrygowana opisem, więc czekam z niecierpliwością na pierwsze opowiadanie i to jak rozwinie się to co dotychczas znalazłam na blogu :)

    Muszę przyznać, że w fazie szukania odpowiedniego szablonu na bloga, ten który wybrałaś był jednym z moich ulubionych :D Lubię minimalizm, przejrzystość i prostotę, a równocześnie chcę, żeby sam wygląd mówił coś o opowiadaniu, więc wybór odpowiedniego wyglądu jest dla mnie drogą przez mękę. Zawsze podoba mi się kilka i nie umiem się zdecydować.

    Ach, czekam z niecierpliwością na rozpoczęcie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Twój komentarz pozytywnie mnie zaskoczył, bo przyznam się szczerze, że nie spodziewałam się tutaj nikogo przed tym, zanim pojawi się tu prolog :) Ja też mam zawsze problemy z wyborem odpowiedniego szablonu, dlatego lubię te uniwersalne, w których mogę sama zmieniać nagłówki do woli i w końcu zostawić ten, który najbardziej mi odpowiada :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję, że dałaś znać, że zaczynasz coś tworzyć ;) Na pewno tu przybędę, jak coś się pojawi ;)

    A jesli chodzi o poprawianie moich rozdziałów, jestem już przy końcu. Myślę, że jeszcze trzy-cztery cześci i skończę cz. I. Także jest szansa, że w marcu pojawi się coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobra wiadomość :) Trzymam kciuki za to, by poprawianie dalej szło tak dobrze i czekam z niecierpliwością na nowość. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. A tak weszłam, zaciekawiona. Po zapowiedzi uznaję, że może być ciekawie. :)
    Chętnie przeczytam początek pierwszej historii.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ta krótka zapowiedź była w stanie Cię zainteresować :) Również pozdrawiam i dziękuję za zostawienie adresu do Twoich historii. Z pewnością zajrzę, bo lubię kryminały :)

      Usuń
  4. To teraz już wiem, czego będzie dotyczyła ta opowieść xD

    OdpowiedzUsuń

Template made by Robyn Gleams